2012. április 14., szombat

Amiket még nem mutattam

Van néhány nemez munkám, amit még nem tettem fel ide, mert még a blog megszületése előt születtek. Gondoltam elég, ha a facebookon megtalálhatóak. Időközben rájöttem, hogy akad olyan emberke is, aki nem látogatja a facebookot, de kíváncsi a munkáimra.
Az ők kedvükért, de nem csak... :) bemutatok párat, azokat a munkáimat, amik tényleg a szívemhez nőttek.


Egyik kedvencem a nagyfiam, András kérésére készült
Szülinapi ajándékra készült nemez-ékszer


cseles fülcsi



Balázskám rajza nemezbe rögzítve
Őszi hangulat adta nemezdoboz



Delta ihlette kalap

A barikás párna az első próbálkozásom ausztrál merino gyapjúból


Tulipános kosárka, mint a tündérmesékben :)

2 megjegyzés:

  1. Hát én megköszönöm, hogy feltetted ide a munkáid, és csak ámuldozok...
    A delta ihletésű kalapod megfogott, de szép sorba sorolhatnám tovább.
    Gratulálok!!!!

    VálaszTörlés

Várom szeretettel véleményeiteket! :o)