2011. szeptember 29., csütörtök

A kezdetek kezdete

Nem is olyan rég kezdődött. Alig múlt egy éve.
Andriskámnak köszönhetem, hogy nemezelek :)
Amikor meglátogattam Andriskát, a nagyobbik fiamat a nyári kézműves táborban épp nemez labdát gyömöszölt mindenki.
Balázska, kicsifiam kívánságára mi is beálltunk a labda gyömöszölők közé, és sikerült is készíteni egy pingpong labda méretü zölt labdácskát. (sajnos arról kép nem készült) Ekkor csapott meg előszőr a nemez szerelem első szele.
Aztán egy következő alkalommal , amikor épp szülinapi ajándékot vásároltam a hobby boltban Andriskám egyik osztálytársnőjének, kezembe akadt egy nemez táska készítésről szóló kisfüzet. Rögtön  meg is vásároltam egy kis adag színes gyapjú kíséretében. Ahogy haza értem, rögtön neki is szöktem az első nemezelés kísérletemnek.
Hamarosan meg is született az első alkotás. :)
Mivel a színekből túl kicsi adagot vettem, a táska két oldalát különböző színüre készítettem. :)
Egyik oldala ilyen lett
A másik meg ilyen :-)

Csodálatos érzés volt tapizni a gyapjút, simizni, majd gyúrni, látni agyogy a pihe puha szöszökből táska születik.

Aztán nem elégedtem meg ennyivel. :-) Ez a táska, csak mégjobban felkeltette a kíváncsiságomat.
Kezdtem utána nézni, hogy még mimindent lehet gyapjúból készíteni. Hamarosan rá is találtam Lázár Mónika blogjára. (kukk be hozzá is egy kicsit: http://hendimedi.blogspot.com/ ).

Így született meg hamarosan a következő  érdekesség :) 





hmmm... mindek is nevezzem... "derék melegítő".








Aztán egyre - másra  születtek meg a többiek. 




Ez a kis karkötő, meg a katicás medál a láncal egy kislány szülinapi ajándéka lett.

























Ez a kisfiú baba, szitén a Balázsbaba nevet kapta :-)   Ő is Balázskám kedvence lett.
Az angyalkababa, meg a karácsonyi hangulat eredményként készült.  (Hendimédi mintájára)

Kötős kosárka fonalaknak.             

Babák Csigabigás gyapjúplédje.



Természetesen mindegyik darab családtagjaim, ismerőseim, barátaim ajándékai lettek. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Várom szeretettel véleményeiteket! :o)